deletedmom87894 Kızlar eşim A101 den indirimde 25 tl ye almış Oysaki 40 lı yenidoğan primayı 70 tl almıştık 😂Baya iyi gidenler alsın😍😍 Buda fişi😂
ElfErk deletedmom87894 aaa gerçek mi bu fiyat ben kaaac ay öncesinden 52 lira ya almıştım.. süper fiyat ya
Mervepera deletedmom87894 hadii baya iyiymiş aslında a101 leri dolanma şansı varsa bulur bence illaki yakın çevredekileri 🤣
Minigin_annesi0 Ya ben bez konusunda çok kararsızım ama Prima yani en iyi marka bende yarın gidip bakıyım 😍
Bahar1508 Trentyolda 70 Li 158 tl diyor şimdi gidip bakacağım a101 e 😂😂 bu halimle 5 kat aşagıya ineceğim inşallah vardır
Lulikli deletedmom87894 canım boyutu nasıl açtın mı? 136 tane 1 numaram var 45 daha fazla mı gelir bilemedim de 😅
deletedmom87894 Lulikli açmadım canım malesef bebişe 3 ay daha var diye benimde 210 oldu 1 ay gider diye düşünüyorum günde 8 tane değiştirirsem🤷🏻♀️😂
Lulikli deletedmom87894 benim bebiş 40ı beklerse maksimum 3500 olacak gibi ödem de gidince 3300 kalsa sıkıştırmaz herhalde bonibonumu 1 numaralar 😅
Sevilesi deletedmom87894 moral bozmak gibi olmasın bende aldim 3 ay önce son kullanma tarihine bakmamistim. Siz bakın fişiniz varken eğer son kullanma tarihi geçti ise iade edin💕
deletedmom87894 Sevilesi canım 2022 tarihi ☺️Baktımda korktum 😂yalnız poşeti yıpranmış ondan galibaa🤷🏻♀️
FatihBatur deletedmom87894 A101 e gittim ama yokmusss ya hatta dedi oradaki kasiyer 25 TL ye hic duymadım diye esiniz şanslıymış 😂