şimdi benim sıkıntımı anlık sıkıntımı yazmışsınız.. bende 42 kiloyum kendimi bildiğimden aklım erdiğinden beri hep crp yükselir, enfeksiyon olur, hep mantar olur, hep akıntı olur af edersiniz… Yani bitmez.. idrar yolu enfeksiyonu kanaması vs… o kadar yorucu oluyor ki anlıyorum sizi…
Ben en son üniversite hastanesi nde profesör e çıktım nefroloji bölümünde… inanılmaz sistemde çekimler yapıldı, çocuğum dan 24 saat ayrı kaldım emiyor iken, radyasyon olduğu için.
sonuç olarak Böbrek Reflüsü çıktı.
idrar yolu enfeksiyonu bayanlarda çok olurmuş bu durum bebeklikten gelirmiş.. idrar yolu ile böbrek arasında ki anatomik bozukluk sebebi oluyormuş…