Leylasiva21 hayallliiim haftaya göre değişir ama kahverengi akimtim olduğunda doktor progestan yazmıştı
Selindora hayallliiim canım doktor bana yerleşme kanamasıdır dedi.Ama yine doktoruna söyle. Kırmızı olmadığı sürece sıkıntı yokmuş.
Meri3220 hayallliiim bir an önce acile gidin kanamanın rengi, miktari farketmez hepsi dikkate alınmalı benim önce kahverengi sonra kırmızıya dönmüştü
hayallliiim Leylasiva21 sizin nasıl olmuştuok fazlamıydı bir damladan az byle belli belirsiz gibi ama yinede sormak istedim
Clk56 hayallliiim bence doktora gidin progeston yazar en azından dusugu engelliyor boyle gelip ilaç kullanıp süreci atlatanlar var en yakın zamanda gidin bence
Leylasiva21 hayallliiim benim 8 haftalıkti az olmuştu ama karnım çok agiriyordu doktor verdi bol bol dinlen demişti çok şükür 24+4 oldum
Fatma-onal hayallliiim mutlaka acile görünün içiniz rahat etsin nolur nolmaz belki yerleşmedir ama tedbir almakta fayda var
Clk56 hayallliiim telaslanmayin bence ama gene önlem almakta fayda var benim arkadasimda olmuştu mesela o 15 haftalık filandi kesenin yanında kanama varmis demis doktor önemli bisey degilmis