Burcumu Geçen hafta komtrolde bebek 2 kiloydu bense sadece 6 kilo aldım herkes karnın kücük diyor doktorda bebek doğana kadar 3.5 olur diyor seker hastası var mı ailede dedi yok dedim meğer eşimin ailesinde varmıs acaba beneğim şeker varmıdır ondan mı onun kilosu iyi tahlil falanda yapmadık
Kevsersepettttt Burcumu istersiniz doktorunuza söyleyin yükleme yapılıyor die okumuştum 34 haftalık ama yaptırmasanız bile bi kaç gün açlık tokluk takibi yaptırın 33 te mi 2 kiloydu
gonulcelen Burcumu 29 hf Dayım 2 kilo aldım bebek 1300 gr ve 28 hf bakmıştı doktorumuz şeker yüklemesi de yaptırdım temizdi kilo almamanız ne güzel işte bebekte aşırı kilolu gibi de değil ideal bnce dert etmeyin
deletedmom6295 Burcumu bebekteki şeker hastalığıyla alakası yok sizingebelik şekerinizin. ikisi bambaşka şeyler ve genetikte ailenizde şeker hastası olması zorunlu değil gebelik şekeri için. geçmiş olsun
Burhandilek Burcumu aşırı kilolu değil bebeginiz normal bence ☺şeker hastası yengem var 4 kilo bebek dogurdu😁
Burcumu Kevsersepettttt gonulcelen deletedmom6295 Burhandilek Muhammedamine Semakacan Bbdd Rumeysa14028 Aytug Aysenaz Tugkaninannesi Sisi Biology26 Ayseciiij yeşekkürler arkadaşlar doktor şeker var mı ailede uzun boylu kilolu dedi ondan korktum normalmiş o zaman
Muhammedamine Burcumu o haftalarda hemen hemen bütün bebekler o kiloda arkadaşım 34 haftalık erken doğum yaptı 2.200 gr kız bebek doğurdu
Semakacan Burcumu ben 33 haftalıkken kızım 2500 dü doktor şeker flan demedi acaba siz az kilo aldığınız için mi öyle dedi doktorunuz. Yoksa kilosu normal yani bebeğin
Bbdd Burcumu ne sizin kilonuzda ne de bebeğinizin kilosunda bi fazlalık yok bence haftasına göre normal benim 33 haftada 2370 ti 10 kilo aldım
Aytug Burcumu bebeğiniz aşırı kilolu değil ki niye böyle bişey söyledi doktorunuz canım Sizde az kg almışsınız...Benim bebeğim geçen hafta 30+ 1895kg çıktı şekerim de yok🙈doktorum bebeğin iri ve önden gidiyor dedi.
Aysenaz Burcumu cnm bende de ayni durumda var banada 3400 gram dediler 36.haftada ama oyle olupda seker hastasi olan bebek olmuyor diye biliyrm doktorum oyle dedi
Tugkaninannesi Burcumu hiç takılma canım şekere ki senin bebegin normal bence. Benim 36*3 te 4200 kiloydu. Şimdi 37. Haftaya girdik , çok hızlı kilo alıyor ben de korkmaya başladım şekerim yok ama farklı bir hastalık çıkar mı diye
Sisi Burcumu canim bebegin kilolu degil normal bnmki 30 haftasnda 2 kiloya yakindi. Dr haftasiyla uyumlu ddi Dert etme sknti olsa sr soylerdi ztn :)
Epelinkiran Bende 34 haftalığım geçen hafta bebeğimin kilosu 2500dü. Şeker yüklemesi de yaptırmıştım bi şey çıkmadı sadece sınıra yakın biraz dikkat et dedi bende dikkat ediyorum 😊
Sema166 Burcumu 34 haftada 2 kilo çok değil canım normal Benim 2,5 du şekerden bahsetmedi kilolu da demedi yanılma payı çok oluyor 35+5 de 3 kilo 50 gram dediler aynı gün doğum yaptım 2,880 doğdu