ikizlerinannesi97 RabiaaaH ben kullandım 12 haftada bıraktık demir ilacına geçtik Gayette iyi bi ilaç
RabiaaaH Sevimlianne_adayi kaç haftaliksin ne zamandır kullanıyorsun peki eczenede bana ilk aldigimda pek yaygın değil demişti bu folik asiti bende içip icmeme arasında çok kalmıştım ama doktor dedi diye içtim
Sevimlianne_adayi RabiaaaH hamile değilim doktorum folikasit kullanmaya devam dedi folidoce aldım faydasını görmedim sonra eczane bu çok iyi içinde bütün hepsi var dedi ve kullanmaya başladım bir tableti yeni bitti
Seyma_61 Neresi yaygın değilmiş kuzum ben çok kullandım çoğu eczanede çok önerdi en çok bunlar satılıyor demişti hatta için rahat olsun
RabiaaaH Sevimlianne_adayi ama bence doktoruna sorup hareket et kadın doğuma mesela bana folbiol diye folik asit vermişti sadece folik asit bu çok yüksek bunu kullanma dedi Z fol yazdı senin kan değerlerine göre falan da değişiklik gösterebilir bence en yakın zamanda bır kadın doğuma gitmeni öneririm
RabiaaaH ikizlerinannesi97 ben 17.haftadayim hala kullaniyorum 🙄zararı olur Mu acaba yarın kontrolüm var
ikizlerinannesi97 RabiaaaH Doktorunuza söyleyin ben 12 ci haftamdaki kontrolümde söyledim doktoruma z fole devam ediyorum diye onu bırakalım artık dedi vitafamin dha diye ilaça geçtik
ikizlerinannesi97 RabiaaaH hayır içerisinde bir çok şey içerdiği için başka ilaca geçtik kansızlık problemim yok https://imgyukle.com/i/ofo5EY ilacımda bu