Mmucizelerimm Arkadaşlar merhaba 17+1 haftalık ikizlere hamileyim ama bir türlü isim bulamıyorum cinsiyetleri ikiside erkek olacak yardımcı olabilir misiniz
LawyerEce Mmucizelerimm Oğlumun adı Atlas. Bir oğlum daha olaydı Uras ya da Aybars istiyordum. Atlas - Uras/Aybars Toprak - Deniz Tuna - Aras Mete - Kaan Mert - Yiğit Onur - Oğuz
ipekveatlas oğlumun ismi atlas olucak aslan da koyucaktım AtlAslan😍 cok iyi bencee. bide Ahlas ismi var Atlasla cok benziyo ve cook anlamlı bi isim
Momydemet Mmucizelerimm biri daha sormuştu ona da aynı cevabı yazmıştım. Arkadaşımın da ikiz erkek bebekleri oldu tüp bebekler. Umut ile bekledik diye “Umut” , Uğur ile gelsinler diye"Uğur" koyduk dedi ve çok hoşuma gitti🙂🌺