Fhryhsn İyi bayramlar arkadaşlar şu an istanbuldan konyaya geciyorum 23 haftalık gebeyim yolda bebeğin hareketlerini pek hissedemiyorum araba da çok sallanıyor normalmi endişe ettim
Tosbik Fhryhsn bnde 25+2yim. Yurürken yada yolda arabadayken falan hiç hissetmiyorum hareketlerini. Sadce yattigimda uzandigimd hissediyorum. Bnce bunda bsy yok endişelenme
Bahar54 Fhryhsn eger araba salladiysa amniyon sivisi icinde bebekte sallandigi icin uyurmus o yuzden gunduz degil de bebekler gece vakti daha hareketli olurlarmis. Yolculukta genelde bende hissetmem. Korkma o yuzden icini rahat tut :)