Fatma0 gidemedim telini de vermiyor devlet hastanesinde doktorum çok yoğun nefes almaya zamanı yok çok erken gitmem lazım yani sabah saat 6 gibi evden çıkmam lazım bu ayın 18 randevum var o zaman söyleyeceğim bide grip oldum bu şekilde gidip akşama kadar beklemek istemiyorum halsizim ama böyle bi ağrı yok gece fena tutuyor kıvranıyorum resmen 😢 keşke kolay ulaşabilsem doktoruma