Zehragniken miray58 ayy Bi tek ben böyleyim sanıyodum. O kadar kotu oluyorum ki sutyensiz bile gezemiyorum sürtuyor diye. Böyle elleyince çok garip Bi his oluyo. Sanki içim sıkılıyor hersey anlamsız geliyor. Şimdi hamileyim nasıl emzircem diye düşünüp duruyorum 🥲🥲
Aysila-1 Ahh ben ben. Aşırı huylanıyorm hattaa o kadar sinirleniyorum ki huylandığımda bebişi nasıl emziriceö diye kara kara düşünüyorm inşallah o huylanma olayı emzirirken olmaz
miray58 Aysila-1 Evet bende onu düşünüyorum.Krem sürün masaj yapın elinizle falan diyorlar birde nasıl elleyip masaj yapacağımı düşünüyorum onuda geçtim emzirmekten cok korkuyorum 😦
miray58 Zehragniken Bende bendeee🙄🙈 südyensiz gezemiyorum.Birşey değicek diye ödüm patlıyor.bide doğum yaptığın zaman hastane odasında hemşireler de tutuyor elliyor sıkıyorlar falan nasıl emzircez biz😢😢
Zehragniken miray58 off rabbim yardım eder hayırlısıyla. Şimdiden derdi aldı beni 😆 neden böyle oluyor acaba hiç de araştırmadim