Merhaba hanımlar 15 haftalık hamileyim ve covid oldum doktorumu uzaktan arayarak bildirdik ve oksaparı reçete etti fakat her gün mü kullanacağım bilmiyorum doktora ulaşamıyorum da hastanede bi oraya bi buraya bağlıyor kısacası elim boş kaldı bu dönemde kullanan var mı lütfen yardımcı olur musunuz