BirPatiSever idrarda protein ve tansiyona muhakkak baktır canım.hamilelikte normal ama yinede baktırmak lazim.benim sabahları kalktığımda ayakkarimin altına su torbası bağlanmış gibi olurdu yürüyünce fos fos yapardı🤭 başka nasıl anlatırım bilemedim birde ağrı yapıyordu ödem yere basamiyordum.