1vldndyrki Hamilelik haberi nasıl verilebilir 😊 Eşime de sürpriz yapmak istiyorum bir çok sağlıksız gebeliğim oldu kalp atışına kadar nasıl beklerim 😬
Sevilayozdemir 1vldndyrki kutunun içine hamilelik testi ve patik alıp koy ☺️ 14 Şubat sevgililer günü hediyesi dersin açınca şaşırır ☺️
GamzeDs 1vldndyrki ben de 4 5 ay denemeden sonra sabah 10da idrar testi yapmıştım çift çizgi çıktı ilk defa. Dedim yüzümü yıkayıp bakayim belki çift görüyorumdur. Baktım çift çizgi. Eşim de nöbetten gelmişti uyuyordu. Sürpriz için beklemenin anlamı yok diye düşündüm. Odaya gittim ve dedim ki ‘kalk kalk kalk baba oluyorsun’ bazılarına saçma gelecek ama benim için çok güzeldi.
1vldndyrki Sevilayozdemir 14 şubata daha çok var 😬 ama mantıklı iki öneri de çok güzel 🤲🏻 Dua edin lütfen henüz çok ama çok yeni daha önce de kötü sonuçlandığı için sabırsız olmak istemiyorum . Her şey güzel giderse haber vereyim birimiz bari kötü olursa üzülmesin diye söyleyemiyorum 🤲🏻😔
AysunUgur Ben yatağın üzerine test, patik, balonlar ve baba oluyorsun yazısı koymuştum, telefonumu da göremeyeceği bi yere yerleştirip video çekmiştim, çok güzel bi anı oldu bizim için 🥰
Sevilayozdemir 1vldndyrki ah kıyamam sana etmem mi hiç dua❤️ sende bana et benimde bir kurtajim var bunda da bir iki yolunda gitmeyen seylerimiz var 😢 rabbim sağlıkla nasip etsin beni unutma bana haber et olur mu ❤️ dularim seninle ve karnında ki minik kahramanla❤️
1vldndyrki Sevilayozdemir allahım bizlere şifa versin inşallah her şey yoluna girer ikimiz de güzel haberlerle buluşuruz 🙏🏻 Dualarım hep gözü yaşlı anne adayları ve anneler için umarım hasretimiz son bulsun 🧡
1vldndyrki GamzeDs olur mu ne saçması en güzeli belki de o anki heyecanla insan biriyle paylaşmak istiyor zaten ben de hemen anneme söyledim ama dedim bilmesin kötü bir sonuç olur kimyasal gebelik falan o da üzülmesin tekrar diye söylemedim açıkcası ilk öğrendiğimde ben de sizin gibi hemen söylemiştim. Umarım sağlıkla ilerlesin hepimizin ki 🧡🤲🏻
1vldndyrki Artık bende söyledim kızlar 😊 ufak bir kar küresi aldım bir de güzel bir kutuya haşhaş tohumu koydum . Öğrencilerim hediye almış dedim önce kar küresini gösterdim içinde bir kız bir erkek var çok tatlı değil mi böyle çocuklarımız olsa dedim . Sonra kültüyüm verdim açtı haşhaş tohumu bu ne dedi sonra altında kart vardı . Baba işte ben bu kadarım ama büyüyüp kucağına geleceğim seni seviyorum baba yazdım okudu anlamadı sonra tekrar okudu cidden mi dedi bi daha okudu ağladı ağladık çok güzeldi umarım sağlıkla hepimizin ki devam etti. Sadece 3 günde nerdeyse 5 kat artmış o korkuttu ama doktor gayet güzel korkulacak bir şey yok dedi umarım yoktur