Ilya Merhaba arkadaslar bugun hamile oldugumu oyrendim cok heyecanliyim son reglden sayarak 4 haftalik hamileyim arkadaslar yarim 2 gunluk araba yolculugu yapa bilirmiyim?
deletedmom6295 Ilya doktorlar ilk 3 ay özellikle bebeğin tutunma aşamasında her türlü uzun yolculuğu yasaklıyor.
1850 Ilya yanlıs anlamadım dimi yolculuk iki gün sürecek . iki gün cok uzun yolculuk için 🙄kasık agrısı yapabılır. Doktorunuza sormadan sakın cıkmayın. Yada hanuz bır Doktorunuz yoksa bıle bır doktora mutlaka muayene olun
Aybukealtintas Ilya hayırlı ugurlu olsun inşallah, doktorunuza danısın derim ama ben yaklasık 7 hafta kadar hemen hemen hergün ortalama 10 saat yolculuk yaptım 🤭
Babyborn Ilya Her saatte mola verin mutlaka kan dolaşımı için ufak yürüyüşler yap. Genellikle doktorlar uzun yol önermiyor
yamacinannesi İki saatte bir mola verin dedi doktorum bana yolculuk için. Uzun süre hareketsiz kalmamak içinmiş oda. Molalarda hafif yürüyüş yap beş dk 😘
1850 Ilya amacım sizi endişelendirmek degıl. Bız burdan ne kadar şunu yapın mola verin yürüyün desekte yardımcı olamayız. Hamılelığiniz riskli mi degılmı bilemeyız. Oyuzden birsey olmazda dememelıyız bence.
rodin123 Ben fazla erken ögrendim kanaldan yeni rahme düşünce ögrendim o gün yola çıktım 2 3 gün için baya da gezdim yine arabaya bindim çok şükür sapasağlam suan 15 +1 deyim şimdiye kadar problem çıkarmadı
BuseBasderici Ilya hayır sakın yapmayın!!! Bebek şu an yerleşme ve tutunma aşamasında. Lütfen ayaklarınızı uzatıp yatın. Bebeğinizden önemli değil hiçbir şey