Sevvalcicekkk Dün tetenoz aşısı oldum sağlık ocağında aşırı kolum ağrıyor sizinde oldu mu bu sekilde ağrı yoksa ters goden bişeyler mi var
Nazife2019 Çok normal benim 3 gün sürdü kol ağrım. Hemşire ağrın çok olursa bir havlunun içine buz koy koluna tut o havluyu dedi