Serpilikra 38+6 günlük hamileyim 4 cm acikligim var ama ilerleme ve sancim olmayınca eve geri döndüm şuan sancim yok ama aşağı aşırı bir baskı yapıyor bebek açılma mi oluyor ki bu sancim neden başlamıyor 🤔🤔
Minigin_annesi0 Serpilikra canım 4 cm açıklıkla eve yollamamaları lazım baskı varsa bebek çıkmak için uğraşıyodur biraz önce doğurursun inşallah darısı bizlere olsun😍
Deletedmom_7156 Serpilikra o sekilde suni sancı veriyorlar hep hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah darısı bana 🙏
Serpilikra Minigin_annesi0 ya sancim başlamasına acilma da ilerlemedi onlarda sancin başlayınca gel dediler ama sancı uok baskı aşırı var öğlenden beri sanki cikicak gibi canimi yakıyor anlamadim 3. Dogumum olcak hiç birinde böyle bisey yaşamadım
Tazeanne0134 Yesilelma valla mı ben 3 cm açılma %80 sancı varken yolladılar 1 saat sonra suyum geldiği için geri gittim bebek kakasını yapmış dediler o yüzden sezaryen oldum bu doğumum normal doğum istiyorum 3 cm den fazla açılır mı 2.olacak ya
Serpilikra Deletedmom_7156 vermiyorlar orda anne dostu hastaneymis hersey doğal olcak beklicez kendi sancini 40 haftayı dolarsa öyle deneriz dediler
Mucizeeemm00 Deletedmom_7156 biz 40 haftalik olanlardaniz doguramayanlardan inşallah bizde sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🙏
iremcannn1907 Serpilikra benim de sancım vardı deli gbi, açılmam yoktu. O çok daha kötü , mecbur sezaryen oldum 🙄
Serpilikra iremcannn1907 Yaa evet oda kötü bilmiyorum Rabbım sağlıkla kavuştursun tüm hamileleri inşallah
Deletedmom_7156 Serpilikra canim sen dikkat et o zaman hem kendien hem bebeğine hareketlerini takip et olmadi baska hastaneyede görün
Serpilikra Deletedmom_7156 ediyorum cnm baskı çok yapıyor olmadi dediğin gibi başka hastaneye muayene olucam
kadikizi Merak ettim ne olacak. Hiçbir fikrim yok bu konuda. ALLAH yardımcınız olsun. Belki de sancısız hemen cikiverir