Merhaba arkadaslar bugun doktorumdan izin alarak dişimi çektirdim. Köklü bir diş idi 3 parça halinde çekildi. Tabi anestezinin etkisi gitti Ağrı başladı hafiften ve et şişti biraz normal mi bu çekildiği için midir? Antibiyotik verdi de henüz 1 tane içtim pek işe yaramadi daha