2609nrgl aynisi bende de var bir haftadır iki gündür de fazla geliyor. Beyaz kremsi bi kıvamda. Benim bat 10 Şubat bende klomen kullandım ama gelişmemişti yumurtam kontrolde duphaston verdi doktor gebelik olursa tutunsun olmazsa adet olayım diye. Belim falan da agriyor kendimimi dinliyorum anlamadım. O akıntıya da hamilelik belirtisi olabilir dediler. Rahim sütü deniyormuş. Bebek yeni dollenince kandan beslenmeden önce o sıvıyla besleniyormuş. İnsallah öyledir hamileyizdir…