Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı bebeğim 2120 gr olmuş biraz az kilo almış karın çevresi sanki küçük dedi sonra yönlendirmesiyle perinatolog baktı kordon kan akışında yada başka bi sorun çıkmadı nst bağladı ilk defa girdik bu arada ilkini beğenmedi tekrar bişeyler yedim bidaha çektirdik salı gel bidaha nst gir kontrol edelim dedi perinatlogda 15 gün sonra tekrar kontrol dedi anlamıyorum durduk yere mi kortkutuyorlar bazen çokta düşük çıkmıyor internetten bakınca kilosu en son 30 hastalıkken gittim 1620 di şuan 34+0 tam ciğer geliştirici verdi iki doz bebek üstelik makat geliş ama aşağıda duruyor dedi moralim bozuldu biraz 🙄