mammaaa33 özeldeki doktorum kabul etmedi karantina sonrası gel dedi ben pandemi bölümğne gittm ama ben cok kötüydm doktor halime acıdı neyse dedm ben kan aldırmak ıstıyorm pıhtılaşma oldu mu dıe kan sulandırıcıya başlatıyorlarmış dedm bir de cok kotuym parol serum dedm hamıleym bebegımı görmek istiyorm hissediyor musun dedi cok kucuk hissetmıyorm dedm kadın dpgumun aciline yolladı onlar bir oda yapmıslar kovitli hamılelerı alıyorlar kapısı bile farklı ordan girdm kan alındı serum takıldı bebeğe bakıldı üç kere gittm hatta covitten kanama aalanı oluşmuş endişelendıgım ıcın gittm iyi ki de gittm hemen ilaca başlandı