hilalmevsim_3467 Son 23 gün çok şükür 1 Mart a gün verdi doktor… Aslında 8 Mart istedik ilk kızımla aynı olsun diye ama 39+2 çok geç olur dedi vermedi… Sizlerin kaç günü kaldı hadi biraz sohbet edelim 😊
Anneoluyorummmm hilalmevsim_3467 Bende sabırsızlıkla o günü bekliyorum yaaa 🙏 66 gün ama büyük ihtimal sezeryan olcak kacıncı haftamda belli olur
hilalmevsim_3467 BaharBulut Ne güzel 14 Şubat 😊 hayırlısıyla sağsalim kucaklarımıza alırız inşallah canım(amin)
hilalmevsim_3467 Anneoluyorummmm Benim yarın tam 35 haftalık oluyo canım bugün belli oldu işte seninde muhtemelen öyle olur sağlıkla gelsin inşallah 🙏😊
hilalmevsim_3467 Polenpolen52 Benim ilki de sezeryan olduğu için belki böyledir tam bilmiyorum canım ama bugün belli oldu 34+6 da ama öncedende diyodu zaten Mart ın başında olacak diye 😊
hilalmevsim_3467 Deletedmom_33 Ayy ne güzel sizinde 😊 benim istediğim tarih olmadı ama sağlık olsun napalım 38+2 de doğacak benimkide sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
Yseliminannesi hilalmevsim_3467 yaa bizde 34+6yız pazartesi günüde bizim günümüz belli olacak inşallah benimde tahminim 2 mart ama bakalım ne olacak 😊sizin hazırlıklar ne durumda ben çantamı hazırlamadım hala çok mu rahat davranıyorum bilemedim ama 🤔
Anneoluyorummmm hilalmevsim_3467 hilalmevsim_3467 anladım canım şimdi sayfana baktım da sen silivridemi oturuyosun😊
hilalmevsim_3467 Anneoluyorummmm Sanki daha önce konuştuk seninle canım yada karıştırıyorum hangi mahalledesin
hilalmevsim_3467 Anneoluyorummmm Evet evet konuştuk Yeni mahalle diyince netleşti 😊 fatih mahallesi ben hatta bilmiyorum orayı demiştin pazartesi pazarının olduğu yerdeyim demiştim caminin yan tarafı 😊