Kızlar karnımın alt kısmında ve bebeğin olduğu yerde gün boyu ağrım oluyo 🥺 bebek sağ tarafa doğru karnımı geriyo dışardan şekli bile yamuluyor ve ağrı oluşturuyor . Yürümem zaten değişti. Bu ağrılar normal mi ? Sanki içerde biri kazı yapıyor gibi korkuyorum valla erken mi doğurcam 😅zaten mide ekşimesinden birsey de yiyemiyorum 🙄 krampdan bahsetmiyorum bile… 3 trimester gümbür gümbür….