anonimgelin 25+5 günlük hamileyim bebek hareketlerini 2 gündür hissedemiyorum net 110 kg yim önceden vajşnamda hissederdim bebek yukarı mı çıktı acaba
Esraliiii anonimgelin yabancı ülkede kilolular hiç hissetmiyorms karın ağrısıyla gittlmis dogurms nasıl hissetmezler diyordum oluyirms boyunuz uzun mu
Minigin_annesi0 Bende 102 yi geçtim. 27+3 haftadayım. Geçen haftalarda benimde bebeğin hareketleri azalmıştı hiç hissetmediğim günler oldu. Ama bu hafta çok hareketli karnım bile oynuyo artık
anonimgelin Minigin_annesi0 ben günde bir kaç kez hissediyorum da daha önce oynayınca hep hissederdim yatınca felan hissetmiyorum
Esraliiii anonimgelin bu haftalar da bebek hareketi çok düzenli olmayabilir ben zayiftim çok az oynadığı olurdu
Minigin_annesi0 anonimgelin korkma canım gayet normal gününün çoğunu uyuyarak geçiriyolar bende çok korktum da normale dönüyo