Catmama Memnun kaldığınız ya da beğendiğiniz bebek telsizi markası ve modeli var mı acaba. Çok fazla çeşit ve özellik var işin içinden çıkamadık 🙄
Deletedmom10846 Catmama philips avent kullanıyorum. İlk oğlum için aldım 3 senedir kullanıyorum memnunum çok hassas çoğu sesi algılıyor
Morprenses Catmama weevellin kamerasını aldık biz. Eşim illa kamera olsun dedi. Kullanmadık henüz e bebekten takip edin tekrar indirime girer bu ay öyle alın daha uygun olur
okuyor sedaa_aa ebeveyn ünitesini açtığınızda arka plandan uğultu sesi geliyor mu, süpürge sesi gibi? Bizde weewell aldık ama kesintisiz bir ses var.
okuyor Morprenses ebeveyn ünitesini açtığınızda arka plandan uğultu sesi geliyor mu, süpürge sesi gibi? Bizde weewell aldık ama kesintisiz bir ses var.
Morprenses okuyor evet sesi yükseltince daha çok belirginleşiyor. İnanın o rahatsız etmedi sürekli uygulamadan atıyor deli oluyorum