bebislerimi_buyutuyorum 5 aylık hamileyim 🤰🏻 gebeliğimi öğrendiğimden beridir kabızlık sorunu çekiyorum 😖 çok zor bir durum 💆🏻♀️ aynı şeyi yaşayıp çözümü olan yoruma çöksün 🥲😐
Miramerve bebislerimi_buyutuyorum çekirdekli doğal kuru üzüm her gün bir avuç yiyin hiç sıkıntı olmuyor.
ZeEr_09 bebislerimi_buyutuyorum ben de öyleydim her şeyi denedim tek çare duphalac şurupta buldum.. doktoruma söylemiştim oda bu şurubu yazdı çok şükür rahatım
AnnelikHayali Hurma, kuru kayısı, kuru incir, kabak ve karnabahar sayesinde rahatlıyorum ben de. Azıcık muz yesem veya hamur işi yesem hemen mahvoluyorum. Uzak durmaya çalışıyorum bunlardan.
bebislerimi_buyutuyorum AnnelikHayali bende aksine hamur işini hem yapmayı hemde yemeği çok severim teşekkürler 💖
Miramerve bebislerimi_buyutuyorum bende hiç sevmem 😂 her sene anneannem gönderirdi kimse yemezdi bu sene kansızlıkta olunca işte bebişim için yedim 😊
AnnelikHayali bebislerimi_buyutuyorum ben de senin gibiyim. Çok seviyorum ama sonrasında işkence oluyor malesef. 😣
Funday35 bebislerimi_buyutuyorum Valla ben kayısı suyu aldırdım eşime hergun 1 bardak içiyorum faydasını gördüm biraz büyük bardağa koyuyorum bu arada
Simsim60 Funday35 bana doktorum hazır meyve suları tüketme demişti onun yerine kuru kayısı yiyin isterseniz.birde kabak çekirdeği biraz yiyorum akşam gayet rahat cıkıyorum.benmde korkulu rüyam kabızlık
Eslemveannesi0 Bende de aynı sorun var erik marmelatını yarım su bardagı koyuyorum üstünede sıcak su ekliyorum içiyorum iyi geliyor
bebislerimi_buyutuyorum Eslemveannesi0 öyle mi ilk defa duydum erik ayriyeten gaz yapar bilginiz olsun 😊
bebislerimi_buyutuyorum AnnelikHayali Allah yardımcımız olsun gerçekten Gebelik zor eskiden annelerimiz neler çekmişte hiç gıkı çıkmamış 😐🥲