Elanurgvn61 çok yoğun yasam tarzin varsa hareketliysen o yuzden durgunluk zamanlaro oliyor canim çalışıyorum bende geçen hafta acile gittim 26+5de bir sıkıntı yoktu bebek uyur uyanır dedi doktor rapor aldim yattım bir hafta çok hareketli ben yatınca ama çalışınca böyle durgun oda. Uyuyor herhalde