Aylin52 Kızlar 2 aşım var yapılan. Şimdi bi tane de hatırlatma tozu var bu nedir parantez içi tercihen yazıyor. Yaptıran var mı son ayımdayım doğuma yaklaştım yaptıran var mı ??
Ecehn Aylin52 ben 34.haftamda 3.dozu yaptırdım doktorum önerdi sonuçta doğuma gideceğiz hastane mikrop ne olur ne olmaz insan tereddüt ediyor☹️
Hhilall37 Aylin52 2. Aşınızın üzerinden ne kadar geçti benim 4 ay geçti 37+2 oldum doktoruma sordum hafta içi vurdurmanı tavsiye ederim dedi
Hhilall37 Ecehn 2. Aşınızın üzerinden ne kadar zaman geçmişti bi de biontech oldunuz sanırım değil mi
Tugba316 Benim de dört ay geçti hatırlatma dozumu 31.haftamda doktor tavsiyesiyle oldum hiç de birşey olmadı
Hhilall37 Aylin52 sizinde çok vakit geçmemiş önceden 6 ay geçsin diyorlardı o yüzden biraz tereddüt ettim 38. Haftamda olurum miniğim gelmeden
Minelisa Hhilall37 3 ay yanı 12 hafta geçmesi gerekiyormuş 3. dozu vurdurmak icin doktorum bana oyle söyledi . Bende 3 dozumu geçen hafta yaptırdım
Hhilall37 Minelisa aynen 3 ay dolduktan sonra hemen gelmişti 3. Doz ben ağır gelir diye korktum biraz daha bekledim ama doğumdan önce vurdurcam
Aylin52 Hhilall37 benimde yeni aşı tarihleri ocağın 16 ile 23 arkasındaymış geçmiş ben daha var sanıyorum 3. Aşı yazmıyor ama hatırlatma dozu yazıyor bu sefer
Hhilall37 Aylin52 sizin daha vaktiniz varmış aşınızı olmak için ve bebişin gelmesi için sağlıkla kucağınıza alın inşallah