Merhaba 8 günlük bebeğim gözü çok fazla çapaklanıyor sarı sarı akıp kuruyo gözünü açamıyo çapaktan yapışıyo göz kapakları. Ilık suyla pamuk ıslatıp temizliyorum. Anne sütüyle temizledim. Annem ılık çayla temizledi. Ama bir türlü bitmiyo 😢 doktor kontrolünde sordum ılık suyla sil demişti başka bişey söylemedi ama geçmiyo. Başına gelen var mı nasıl bitirdiniz bu çapak işini