Ozlem1492 Merhaba kızlar , benim gibi Doğuma 4 ayı kalmış anneler bebeklerinize neler neler aldınız yada başladınız mı almaya ? Özellikle kız bebek sahibi olacak anneler aldıklarınız linki paylaşırmısınız ?🤰🏼👼🏻🌸
09Zeynep09 Ozlem1492 Allah nasip ederse bizimde haziranda ama bizim ufaklık Bi gösterse cinsiyetini alıcam bişiler de göstermiyo ki 🤭
Merve-0535 Ozlem1492 benim uygulamaya göre 8 Haziran. Ama 2. Sezeryan olacağı için Mayıs sonu Haziran başı gibi olur diye düşünüyorum 🌸😇 kız bebeğim. Daha bişi başlamadm. İlk kızımdan her şey sıfır duruyor. Kullanmak nasip olmadı 😔 bebeğim vefat etmişti 😔 o yüzden şuan korku ile de başlamadm daha almaya. 28 hafta geçince alayım diyorm. Ama ince uzun kollu tulumlar falan bakiyorm ilk zamanlar için. 40i çıkana kadar en azından. Yada ilk 2 hafta için. Sonra da kısa kol tulum tarzı düşünüyorum. Şuan da araştırma yapıyorum. Favorilerime ekliyorum. 1 ay sonra da yavaş yavaş başlıcam inşallah almaya ❤️🎈🌸
Hatice2780 Ozlem1492 benimde kızın olacak haziranda ama daha hiç bişey alamadim 🥴doğum çantası İÇİN kaç tane video izledim çoğu şey kafamda oturdu 5 bitince başlamayı düşünüyorum almaya 🥰isimli uygun tulum yaptiran varmı hanımlar
Smyye1B Ozlem1492 27 Haziran Doğum tarihimiz büyükleri hallettik çok şükür sadece ufak tefek kıyafetler vs kaldı 😇🥰
Ozlem1492 09Zeynep09 22 haftalık değil misin ? Normalde 16 da net görünüyor benim hatta 12 haftamda belli oldu kız dediler detaylı ultrasonda da netleştirdiler
Ozlem1492 Merve-0535 Öncelikle başın sağolsun bir daha umarım böyle bir acı ile sınanmazsın 🙏 Ben bugün bir kaç parça 0-3 aylık elbise aldım baya indirim vardı bide yaza geldiği için rahat rahat giyer diye ama bak şunu doğru söyledin uzun kollu da almak lazım 40 çıkana kadar ben hep sıfır kol falan bakmıştım bi kaç tane mevsimlik bakayım bari 🌸
09Zeynep09 Ozlem1492 20 hafta 2 günlügüz gittiğimizde göstermiyo saklıyor bakalım detaylı da göstercek mi benim ilk bebegim 16 haflık Ken gösterdi ama bu ufaklık göstermiyo
Merve-0535 Ozlem1492 teşekkür ederim canım Amin ❤️🤲🏻 Ayenn ilk Ufak oluyorlar. Ben izmir’deyim aslında. Ama yine de ince şekilde yada muslin tulum bakayım diyorm bır kaç parça. Gündüz olmasa da akşamları giymeye. Öyle bakiyorm şuanlik. Sonra da 0-3 yada 1-3 ay kisakol bakiyorm ❤️
Merve-0535 Ozlem1492 bu tarz şeyler mesela ❤️🌿 https://www2.hm.com/tr_tr/productpage.0769102104.html https://www2.hm.com/tr_tr/productpage.1022957001.html https://www2.hm.com/tr_tr/productpage.0932413002.html https://www2.hm.com/tr_tr/productpage.0967155004.html https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Takim/5239421/2241029 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Takim/5222963/2011597 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Takim/5547979/2332845 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Tulum/5129620/1693956
Ozlem1492 Hatice2780 Ben bugün dayanamadım aldım bi kaç tane yazlık elbise çok güzellerdi ve indirim vardı kaçırmak istemedim 🙈💜 isimli hiç düşünmedim ben
Ozlem1492 09Zeynep09 anladım canım nazlı demek ki ben de 3 gün önce detaylı ultasona girdim cinsiyeti falan net gösteriyor da bizim ki de yüzünü net göstermedi kolunun üzerine yattığı için yan yüz kısmını görebildik her bebek farklı 🌸
Hatice2780 Ozlem1492 inşllah rabbim giymeyi nasip eder canim güle güle giysin inşllah 😊🥰ben daha çoğunu araştiriyorum yavaş yavaş alırım
Sehdum Smyye1B hayırlı olsun programa göre hemen hemen aynı güne denk geliyor sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🍀