Bimucizeee 9+ 4 bende daha yeni bu konuyla ilgili soru sordum sabahları uyanınca bel agrısını net hissediyorum öğlende devam ediyor ara arada sol kasıgıma adet agrısı gibi sancı giriyor doktoruma 5 haftalıkken kasık agrısını sorduğumda normal demişti rahim büyüdüğü için kanama olmadığı sürece normal yani dedi ama bel agrısı yeni yeni olmaya başladı onu bilmiyorum 🤷♀️