Kızlar merhaba 20+5 haftalık gebeyim bu haftaya kadar hiçbir sıkıntı olmadan geldim ama 3 gün önce lekelenmem oldu sadece peçete ye geliyor acille gittim ultrasonda normal çıktı açılmama bakıldı oda yoktu acilden progestan verdiler ertesi gün ayrıntılı ultrason a girdim ordada herşey çıktı çok şükür ama fitili kullanmama rağmen devam ediyor 10 gün önce korona aşısı olmuştum acaba onunla bir ilgisi olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum internetten araştırdığımda bazı kadınlarda adet düzensizliği yapmış bir bağlantısı olabilir mi 😞