9 haftalık hamileyim sabahları uyanınca bel ağrım oluyor öğlende devam ediyor birde ara ara sol kaşığıma agrı giriyor kramp gibi sizce normalmi bel agrım yeni yeni olmaya başladı önceden yoktu. kasık agrım vardı kasık agrımı doktora sorduğumda kanama olmadığı sürece normal rahim genişliyor demişti sizce normalmi