Kızlar 3 gündür adet sancısı gibi bir sancı var ve dizlerime vuruyor sizce normal mi bebeği sol tarafımda hissediyorum resmen batıyor bana bu durumla karşılaşan var mı ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle birşey yaşamadım aşırı halsizlikte var bebeğim zaten çok kıpırdamayan bir bebek arada çok ufak tekmeliyordu hissetmedim acaba birşey mi olmuş