- Haftamda başladı benim de inanılmaz bir ağrı. Üstüne oturunca oluyor ayağa kalktığım ilk an gelç gibiyim. Özellikle çömelme hareketinde vs o anlık şiddetleniyor. Doktorların hepsi normal dedi bana. Hem bebek büyüyüor hem kalça kemiğimiz eklemlerimiz hareketli hale geliyormuş ordaki tüm kaslar yumuşuyor vs diye galiba.
Ben masa başı çalışanım ortası boşluk oturma simidi kullanıyorum. Ve 12. Haftadan beri özellikle geceleri huzursuz bacak sendromu için daha çok Magosit hap yani magnezyum içiyorum. 26 haftalığım ve iki hafta önceden de kalsiyum başlattı doktor kemik ağrılarım için ama çok fayda görmüyorum ağrılara.
Çok araştırdım internetten ve tesadüfen bir egzersiz gördüm biraz da kendiliğimden keşfettim. Anlatmaya çalışayım deneyin ilk ayağa kalktığımızda olan ağrıyı o anlık resmen rahatlatıyor. Ama hareketin ilkini yaparken afedersiniz kıçık kırılıyor gibi ama sonra rahatlıyor. Ayakta durup kalçanızı öne doğru çekin ve o an kalçanızı sıkabildiğiniz kadar sıkıp bırakın kendinizi
Bikaç kere böyle sıkıştırıp bırakınca anlık inanılmaz rahatlama geliyor ve işime bakabiliyorum ben gün boyu sık sık yapıyorum bu popo sıkma egzerszini🤓