zehsan benim doğumum mayıs sonu haziran başına denk geliyor.. ilk doğduğu zamanlarda atlet zıbın+tulum veya uzun kollu zıbın+pijaması şeklinde giydirmeyi düşünüyorum.. ayağına gazı olmaması için bir çorap daha giydiririm ama evler zaten sıcak.. bebekler bizim 1,5 katımız fazla giyinmeli fazlaya gerek yok.. ağustos sıcaklarında kısa kol veya sıfır kol giydirip altına şort giydiririm diyorum ama yaşadığınız yerlede alakalı, antalyada çocuklar öyle sıcaklayabilir mesela..