Merhaba 45 gün oldu benim ilk günlerde şişkin künt doku oluyor ama gün geçtikçe geçiyor bir de doktorunuz iz kalmaması için bir krem jel yazmış olmalı onu da düzenli kullanın. Ben ilk günlerde çember bağladım çok iyi geldi yürüyüşümü destekledi. Korse de aldım ama açıkçası 3 4 defa anca taktım konseyle oturamadım e sürekli emzirdiğimiz için oturmak gerek göğüs altına battı korse. İşe başladığımda uzun süreli takabileceğim zamanlarda kullanırım artık