eflinveannesi Kızlar 8+2 olduk ama iki gündür kasik ağrılarım başladı bugün çok daha fazlalaştı birde akıntı oldu çok açık bir kahve yaşayan oldu mu bu drumu Ayağa kalksam ağrımaya başlıyor
Rabiaaak eflinveannesi ağrıyla beraber kırmızı kanama olursa doktora git. Ama sadece ağrıysa hamilelikte ağrı normal tabi buna kanama ve bel ağrısı eşlik etmiyorsa. Dua et sabret kontrolünde doktoruna sor. Korku stres bebeğe iyi değil