O kadar üzüldüm ki kimyasal olduğunu öğrenince ilk değerim 61 di sonra 140 oldu 2 gün sonra da 31 e düştü bugün de leke geliyor geçen ay da kimyasal gebelik yaşamıştım o zaman üzülmemiştim hamile kalabiliyorum diye düşünmüştüm ama bu sefer çok üzüldüm çok sevinmiştik eşimle artışı görünce işte bu sefer oldu dedik dünden beri durup durup ağlıyorum içim çok acıdı Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıklı evlatlar nasip etsin pazartesi kadın doğuma gideceğim genetik test yaparlar mı acaba 🥺🥺😔 Benim gibi olan var mı daha sonrasında sağlıklı gebelik yaşayan oldu mu