Ozlemela1 Merhabalar ben 2.kez hamileyim ilk kızımı erken doğum yaptım kısmet olursa bu kızımda sezaryen acaba 2.sezeryani kaç haftalikken yaptırıyorlar gelişimi 2 hafta geride birde ?
Minekorkmaz Ozlemela1 geride ise bence 39. Haftayı beklerler. Bende ikinci sezeryanımı olucam 38+3 te alıcak doktor ilki 39. Haftadaydı
miranbeyinmothersi Ozlemela1 gerideyse daha erkende alabiliyorlar ama genel olarak 38 sonu 39 başında alıyorlar. Bazı bebekler anneden beslenemeyince erken alıp küvezde besleniyor çünkü anne karnında kalmasının bir faydası yok
Ozlemela1 miranbeyinmothersi İnşallah kuveze almazlar gelişimi 2 hafta geride demişlerdi 33 haftalikken ama kilosu 200 gram eksik dedi doktor
miranbeyinmothersi Ozlemela1 yani kuzum o aşırı gerilik değil ki 2 hafta ilerde geride normal karşılanıyor. Sen bol meyve ye muz ye bebek toparlanır
omerim32 Ozlemela1 canım benım doktorum bebegın ılerde ya da gerıde olması dogum zamanını etkılemez dedı. Ve dedı kı benım bu ıkk gebelıgım ıkıncı olsaydı ve bırıncı bebeğinde erken dogum rıskı olsaydı bunuda erken alırdık dedı