38 haftalık hamıleyim normal dogum istiyorum bebegimin boynunda iki aydır kordon var doktorum bır sorun olmadıgını söyledi dün gittigim kontrolde alttan muayene ettıler bebegın başı tam inmemiş denildi sezeryan için gün vericeklerdi normal dogum istedigim için vermediler tekrar kontrole gıdıcem sizce hanımlar bebegin başı tam olarak aşşagıya iner mi 😣😣😣😣