Merhaba hanımlar 27+5 günlük hamileyim. 2. gebeliğim bu. Her kontrole gittiğimde bir sorun çıkıyor bebekte 2. çocuğum olmasa kafayı yardım herlde çok büyütmüyorum geçer diyorum .. dünki kontrolümde de bebeğin eşi rahîm ağzını kapatmış kanama ve erken doğum riskin var dedi doktor . 😔🤷♀️ Benim durumu yaşayıp tam zamanında doğum yapan, bebeği düzelen var mı acaba ?