hanfee14o ilkinde kürtajdan 3 gün sonra gaz ağrısı gibi bir ağrı oldu sancı gibi geliyordu oturup kalkarken oluyordu 2 gün günde birkaç kere oldu kanama 23 gün sürdü ilk bir hafta kanama sonrası leke şeklindeydi, ikinci kurtajimda yine bir gün rahim ağrısı gibi bir ağrı oldu birkaç saat kanama 33 gün falan sürdü yine bir hafta yoğun bir kanamaydi