Merhaba her kese. Anneler ben hamileliğimin 3-cü ayındayım. 11 haftalık hamileyım ve corona oldum. Tedavi alıyorum şu an ama çocuğa nasıl etki eder acaba. 2 gün ateşim hiç ınmedı ve bu aylarda ateş bebeğe zararlı. Sizce bir problem yaratır mı bebeğe? Benimle aynı şeyi yaşayan oldu mu? Bebeğime bir şey olmaz dimi?