minigim34 canım ben 4 gün önce doğum yaptım. Farabi hastanesinde hoca seçimim olmadı kontrollerim proftaydı onun da ücreti 7500 TL idi. Ama bana boşuna o kadar para ödeme uzman doktorlarım yapsın dedi. Bende kabul ettim. Hastaneden çıkarken 400 TL civarı bi ödeme yaptık başka hiçbir ödeme yapmadık. Bebeğim de 2 gün yoğun bakımda kaldı ona da ücret almadılar