Leyla_aygun Merhaba kızlar ben 28 haftalık hamileyim bebeğimin 2 hafta ilerde kilosu 1400 normal mi acaba benim gibi olan var mi
Semra12344 Leyla_aygun bende 28. Haftadayım bugün kontrolden çıktım bebeğim 1390 çıktı ve doktorum bana normal dedi önde mi oluyor şimdi bizimkiler
gulsum01 2 hafta önde veya 2 hafta geride olması bence bir problem değil daha fazla olursa belki o zaman bir sorun teşkil eder.
Aslanannesi- Normal canım benimde ilk gebeliğim de oğlum 2 hafta önde gidiyordu geriden gelmesinden iyidir maşallah tosun gibi doğdu 4.100 gr dı doğduğunda 🧿