Miniklimonum Papatyam2 Ben Adana Gökmen Sukgen Klinik gidiyorum mükemmel bir doktor ailemizden biri oldu şeker gibi şeker ama onun dışında Nezihi Kurdoğlu , Nursel Arslanhan , Ebru Tarım Klinik öneririm bu söylediklerim gerçekten mükemmeller
Miniklimonum Papatyam2 Metroyu tercih etmeme sebebim kimseden olumlu bişe duymadım ilgi yok hijyen yok diye duydum gerçeklik payını bilemiyorum ama gidenlerden duyduklarım Medline öneriyorum Ya da Güzelyalı bunlar gerçekten ilgili
rmysnur1 Papatyam2 ilk gebeliğim 5 yıl önce orda doğum yaptım çok memnun kaldım ilgi alaka çok güzeldi. Benim doktorum Mehmet yıldırımdı. Şimdi tekrar hamileyim perşembe tekrar gideceğim yıllar sonra.. çoğu hastaneye göre gerçekten uygun bütçeniz azsa bence düşünebilirsiniz. Bir kez gidin deneyin bence memnun kalacağınızı düşünüyorum 😊doğum 3250 muayene ücreti 150 diye duydum. Akdeniz kartta çıkarırsanız %10 indirim var. Güzelyalı hastanesi falan bence çok gereksiz pahalı 5500 dediler sezeryan için tabi bütçeniz uygunsa yine sizin fikriniz saygı duyarım 😊🥰🙏🏻
Gece_mavim0 Papatyam2 metro Ferat Erol doktorum çok memnunum ailece ona gideriz 5 aylık gebeyim doğumumu da onda yapacağım 🥰
Papatyam2 Miniklimonum fiyatlar nedir acaba uygunmudur Adana hastanesi benimde aklımda vardı doktor önerdiği için iyiki sordum yoksa randevu alacaktım.
NefesBebek Miniklimonum Ah Gokmen Hocam. Bende ona gidiyorum. Şuan Profesör olmak için yurtdisinda. Dört gözle gelmesini bekliyorum. O kadar ilgili bilgili Güler yüzlü bir doktor ki.
Papatyam2 Miniklimonum ya gerçekten mi ben tüp bebek tedavi gördüm doktorum önerdi siz bilirsiniz yinede dedi.😏
Miniklimonum Papatyam2 Medline biraz pahalı ama Güzelyalı gayet uygun bence bayram bukan da İyi bilgili bir doktor orada her gittiğinde iyide inceliyor dikkatli ne sorsan güzelce aydınlatıcı cevap veriyor doktorum yokken bir iki kere beni ona gönderdi ordan biliyorum
Miniklimonum Papatyam2 Güzelyalı whatsap hattına msj atın size anında dönüyorlar ordan öğrenin fiyatı biz askeri personel olduğumuz için 200 e gittim ama çok oynamaz taş çatlasın 240 falandır bence metroda öyle bişe zaten ama Güzelyalı sekreteri vs hepsi ilgili
rmysnur1 Miniklimonum Güzelyalı nasıl uygun bir hastane anlamadım doğuma 5500 dediler. Muayene ücreti de 240 TL. Metroda doğum 3250 muayene 150 TL. Ben ilk bebeğimi orda doğum yapmıştım 5 yıl önce gayet temiz ferah odaları vardı şimdi odaları yenilemişler daha temiz düzenli olmuş. Ben 5 yıl önce de memnun kalmıştım doğumdan özellikle korkuyordum doğuma girerken ve personeller doktorum çok ilgiliydi doğum esnasında falan ben beğenmiştim. Şimdi tekrar hamileyim perşembe ilk kez gideceğim kontrole ama memnun kalacağımı düşünüyorum..
Papatyam2 rmysnur1 metro hastanesimi hijyenik ilğili değil diyorlarmış ya 1 haftaya randevu almam gerek ama hala bulamadım bi doktor ilgili olması çok önemli benim için
Miniklimonum rmysnur1 Size uygun gelmeyebilir bana göre uygun bana göre uygun olan bişeyi de kendi fikrimi belirttiğim için uygun diye yazmamdan daha normal hiçbir şey yok. Metroda doğum yapan bir iki tanıdığım asla önermedi burda mesele fiyat performans oraya 2 binde versen verdiğin paraya değmez dediler demek ki bizim beklentilerimizi karşılamıyor ama sizin beklentilerinizi karşılamış Buda kişisel bir bakış açısı. Güzelyalı bana göre gayet uygun hatta uygun olduğu için süit oda ayırtmayı tercih ettim herkesin kendine göre bir uygunluk sınırı var ya da bir beğenme durumu ben metroya dogum değil normal bir hastalıkta da gitmeyi tercih etmem Ortadoğu tercih ederim Güzelyalı tercih ederim. Bana göre Medline de uygun. Ben aaaa çok ucuz mutlaka gidin demedim fikrimi beyan ettim. Benim beklentilerim farklı daha yüksek ilgi istiyorum belki de onuda karşılayan hastane arıyorum bunu ararken de beklentimi karşlayacaksa fiyat önemsiz sonuçta her dk doğurmuyorum o özel anımda herşeyin özel olmasını istiyorum.
Karacaaa rmysnur1 canm bende 5 yil once dogum yaptm 600 tlye ozel guney adana da cok ta memnun kaldm 3250 bana fazla geldi ozamnnokadardiysa simdi kim bilr ne kdrdr
Papatyam2 rmysnur1 anladım teşekkür ederim bilgi için metroya gidecem denicem beğenmesem değiştirecem mecbur
Miniklimonum Papatyam2 İlgili doktor arıyorsanız Güzelyalı hastanesi bayram bukan 240 TL muaneye sekreteri de çok Güler yüz neşeli adama 1 kerelik gittim 1 muaneye tek doktorum yoktu yurt dışına çıkmıştı adama 30.haftada gittim hamileliğimin başından itibaren herşeyin bilgisini aldı benden zaten doktoru başka geçici geldi bakıp gönderim demedi testlerimi sordu sonuçlarımı sordu açlık tokluk sordu eksik bişe var mı baktı aylık kaç kiloyla başladım hangi ay kaç kilo olduğuma kadar sordu adam hastası olmadığım halde daha ne yapabilir ki bir doktora soru sormaya çekinen var adam işini seviyor belli
Papatyam2 Miniklimonum aynen herkes fikrini söylesin die bu postu açtım ztn benim için ilgi çok önemli o olduktan sonra gerisi önemli değil ben bide tüp bebek le tedavi oldum benim içinde önemli değil herkesin görüş açısı farklı olabilir.
rmysnur1 Miniklimonum haklısınız yazarken biraz acelem vardı o yüzden hızlı bir şekilde yazdım çıktım. Aslında bende sizin gibi demek istedim bir alttaki yorumum da belirttim kişiye göre değişir bütçeniz varsa Güzelyalı yoksa metro diye ama hızlı ve emojisiz yazdığım için biraz sert yapmış gibi olmuşum kusura bakmayın aslında öyle bir niyetle yazmamıştım tamamen yazım tarzımdan yanlış anlaşılmışım 🙏🏻 Aslında bir de metroda o civardır dediğiniz için ben sadece aynı değil daha uygun fiyat olarak demek istedim ama tabi ki herkesin fiyat/performans anlayışı değişir 🥰 kırdıysam yanlış anlaşılmaya sebep olduysam affola 🥰🙏🏻 Sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize inşallah en önemlisi o gerisi halledilir şeyler 🌺
Zeynosunannesii Miniklimonum bende bayram beyden hiç memnun kalmadım degisiyo demekki herkese göre iki kere gittim hep bian önce gitseler modundaydi birinde randevulu olmama rağmen 45 dakika gelmedi yukarda arkadaşıyla oturmuş birindede soru soracam hemen eline tlfnu aldı başını kaldırmadı masadan daha biz odadan çıkmamışiz çok saygısızca buldum bikac sorumada ters cevap verdi bıraktım bende gitmeyi elektrigimiz tutmadı sanırım
rmysnur1 Papatyam2 eğer tüp bebekle olduysa diğer hanımefendinin söylediği yerleri de düşünebilirsiniz 😊 anlıyorum sizi daha fazla ilgiye ihtiyacınız var aslında aynı doktor aynı hastaneden memnun olanda var olmayanda kişiden kişiye değişiyor en iyisi bence deneyip karar vermeniz 🥰 hayırla sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻