Melekkiz_1 Kalcam harita gibi kırmızı kırmızı çatladı okadr yağ sürdüğüm halde benimki gbi olupda çözüm bulan varmı ya 34+3 oldum 😑🤔
Minekorkmaz Melekkiz_1 doğumdan sonra geçiyor benimde ilk gebeliğimde vardı hatta mora yakında çatlaklar hiç bişy yapmadım hepsi gitti kendiliğinden allahtan göbejk bölgemde hiç olmadı
Melekkiz_1 Minekorkmaz Ayy aynen coguda mor gbi iyi çok şükür geçiyorsa benimde karnında yok çok şükür ve birazda göğüslermde oldu kalçam felaket ya baya canm sıkılmıştı
Denizvegokyuzu Minekorkmaz Gerçekten geçiyormu denemediğim şey kalmadı kırmızı mor çatlaklar bazen canımı bile acıtıyor 😕
Minekorkmaz Melekkiz_1 hiç sıkma canını valla bir gram bişy sürmedim geçirmeye calısmadım kendiliğinden yok oldular bi kaç ay geçmeden
Minekorkmaz Denizvegokyuzu cidden geçti hiç uğraşmadım bişy yapmadım geçsin diye. Kendiliğinden yok oldu. Acayip kaşınıyodu bende dayanamayıp kaşıyodum hatta. Doğuömdan bi kaç ay sonra yok oldular
Denizvegokyuzu Minekorkmaz ay inşallah benim de öyle olur ya gordukce bı garip oluyorum. Bı umut doğdu şuan içime teşekkür ederim 🤗🤗