Asyapolat80 hala devam ediyor mu sizde ben 32 den onceden hep sertlesiyordu ama sancım cikmiyordu 32 de sertlestiginde canimi acittigi iciin gitmistim hafif sanci falan çıkmıştı doktor hissediyormusun falan diye sormuştu hatta ama sertlesme canini acitmiyorsa eger sorun yok demisti simdi 37 yim ara ara daha cok sertleşiyor ve canimi cok yakiyo ama sanci çıkmadı 🥺 sizde nasil ilerliyo suan kac haftaliksiniz