Orhnhlhsn Burcu8 canım benim arkadaşımın oğlunun iki kaşının ortasında v şekli gibi kırmızılıgı vardı bayagı belirgindi şimdi 4 yaşında hiç birseyi yok sonradan geçmiş yani.inşallah gecer kızının kide sıkıntı yapma boşyere kendine
Burcu8 ElifGuven ilerde kalırsa iz kendi de estetik açıdan rahatsız olursa tedavisi mümkünmüş lazerle. İleri boyutta ameliyat operasyonu gerektirmiyormuş. Ama damar toplanması olduğu için altındaki organları etkileyebiliyormuş.
Sukranerolkaradag Burcu8 aynı lekelerden erkek yeğenimde de var 1 yaşını geçti be gittikçe belirsizleşiyor biz de korkmuştuk başta.
Bilge35 Burcu8 geçiyor canım o hem yigenimde hem kuzenimin çocuğunda vardı geçti çok şükür geçiyor yani
Burcu8 muhteriz Melek öpücüğü diye geçiyormuş tıpta da. Boynunda da var ona da somon lekesi deniyormuş. Başında var k biraz daha pütürlü hemajiyom deniyormuş toplam 6 taneler
Burcu8 ElifGuven sizin anladığınız tipte çok basite alınacak lekeler değil. Kafasının içindekiler var mesela beyin fonksiyonlarını etkileyebiliyor takip edilmesi lazım dedi dr. Yüzündeki morumsular geçebilir ya da kalabilir dedi. Ama bunun ileri yaşları var ben hiç adını anmasam ailesi olarak ne kadar destek olsakta bunun ergenliği var. Kendi bunu sorun ederse lazerle ağrısız bi tedaviyle neden giderilmesini sağlamayayım.
Busucan Burcu8 Sizin bebeğinizdeki leke salmon lekesi internetten araştırabilirsiniz😊 halk arasında leylek ısırığıda derler. Kuzenimin bebeğinde vardı yeni doğduğunda çok belirgindi 4 aylık şu an baya açıldı genelde 1 yaşından sonra kayboluyormuş
ElifGuven Burcu8 şimdi hemen ciddi lekeler diyorsunuz daha önce belirtmediniz bunu nasıl inanayım sizin çocuğunuz zaten beni ilgilendirmez
miquelle Burcu8 saglikli dogdugu icin sukur ediceginize taktiginiz seye bak , herkes farkli ve ozeldir o da onun guzelligine guzellik katar ilerde boyle seyleri dusunup hem cocugu hem de kendiniz uzmeyin , dunyada ne dertler var
Nzli-brfn00 Burcu8 benim kızımda alnında göz kapaklarında vardı hep yaşına gelmeden geçti 🐛 kendini üzme sakın gerçekten geçiyor