Usnac1995 Endişeleriniz, korkularınız, kaygılarınız, stresleriniz hatta olur olmadık ağlamalarınız çok normal olduğu gibi bu süreçte hep olacak. Yani olacak diyorum çünkü bir kere bile bebeğinin sağlığını düşünmeden doğuran hamile bir kadın yoktur diye düşünüyorum. Bu tamamen hormonsal bir durum ve gebeliğin ilk ile üçüncü trimesterınde artış gösterir. Bol bol dua🌸 Benim 31+2 oldu hiç geçmiyor korkum kaygım ama elim karnımda onu hissedip hep dua ediyorum. Hiçbirimiz anne karnından anne olarak çıkmıyoruz çok mucizevi bir olayı yaşıyoruz bedenimizde. Rabbim sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin, sağlık olduktan sonra bebeğinizle birlikte anneliği de öğreniyorsunuz içinizdeki korkuları da bir bir yeniyorsunuz🙏🏻