ElifinSaresi Elifkrblt bende 38+5 im şuanlik normal gözüküyor 4 gün öncede Nisan geldi ama gelen giden yok sizde durumlar nasıl 😊
Minekorkmaz Elifkrblt 38. Hafta bugun salı günü sezeryan olucak kısmetse. Hareketlerinde bugun yavaslık var sizinde öyle mi
Elifkrblt ElifinSaresi benimde normal görünüyor Salı günü doktor başı aşağıya inmiş dedi anan açılma yok daha 🤷♀️ Nişan geldikten sonra gittiniz mi doktora hemen ?
ElifinSaresi Elifkrblt evet hemen doktora gittim alttan baktılar açılmam yokmuş nstye bağladılar sancılarım çıktı baya ama ben hissetmiyorum hiç bir şekilde bol yürüyüş yap dedi açılma olsun diye
Elifkrblt Deletedmom_33 İnşaAllah benimde o güne denk gelir 🥰😂hem benim Doğum günüm hemde bebişin Doğum günü olur ya sağlıkla gelsinler
Elifkrblt Minekorkmaz evet son zamanlar yavaşlıyor artık ben sadece el ayak hissediyorum tekme yok fazla 🤷♀️Ve çok toplanıyor yeri fazlasıyla daraldı
Elifkrblt ElifinSaresi bende de nst ye girdim sancı çıktı ama muayne etti açılma yok dedi bekliyoruz bakalım dört gözle 🥰